Auala laveai e le tagata lava ia pe a tau le afi o le vaomatua

20210413092558409 20210413092620615

 

O le afi o le vaomatua o le fili sili ona mataʻutia o le vaomatua, ae o le faʻalavelave sili ona mataʻutia ovaomatua, o le a aumaia ai le sili ona leaga, o taunuuga sili ona leaga i le vaomatua.O afi o le vaomatua e le gata ina susunuina ai le vaomatua ma afaina ai manu i totonu o vaomatua, ae faʻaitiitia ai foi le malosi o le toe gaosia o vaomatua, mafua ai le le maua o le eleele ma faʻaumatia le faʻasaoina o le vaomatua, ma e oʻo lava i le taʻitaʻia ai le leiloa o le paleni o le siʻosiʻomaga. O le afi o le vaomatua o Xinjiang e faʻamalosia oe: fiafia i le tautotogo matagofie i le taimi lava e tasi, ae faʻapea foi mai le taufaamatau o le afi.

 

Muamua, o manu'a e mafua i tagata i afi o le vaomatua e masani lava ona sau mai le maualuga o le vevela, asu ma le carbon monoxide, lea e faigofie ona mafua ai le vevela, mu, manava ile potu poʻo le oona.Aemaise lava, o le carbon monoxide o loʻo i ai le natura latent, lea o le a faʻaitiitia ai le mafaufau o tagata, ma e le faigofie ona iloa pe a uma ona oona.O le mea lea, afai e te maua oe i totonu o se vaomatua afi, ufiufi lou gutu ma lou isu i se solo susu.Afai ei ai se vai lata ane, e sili ona fa'asusu ou lavalava e fai ma vaega faaopoopo o le puipuiga. Ona fuafua lea o le tele o le afi, o le itu o le afi e sosolo, e tatau ona faasaga i le matagi e sola ese ai, e le tatau ona sola ma le matagi. .

 

Lona lua, i le afi o le vaomatua e tatau ona gauai totoʻa atu i le suiga o le itu o le matagi, aua o lenei mea o loʻo faʻaalia ai le faʻasalalauina o le afi, lea e fuafua ai foi pe saʻo le itu o lou sola. Faʻataʻitaʻiga ua faʻaalia ai le vaaiga o le matagi e sili atu nai lo 5, o le a le mafai ona pulea le afi. Afai e te lagona faafuasei e leai se matagi, e le mafai ona e faatamala.I le taimi lea, e masani ona faauigaina o le savili o le a suia pe liliu.O le taimi lava e te le sola ese ai, e faigofie lava ona mafua ai ni manuʻa.

 

Tolu, pe a oso le asu, ma se solo susu po o lavalava e ufiufi ai le gutu ma le isu vave sola ese. Aloese mai le taimi, e tatau ona filifilia i totonu o le nofoaga e leai se mu mafolafola pepelo e aloese mai le asu. lua, pu, aua o eleele maualalo ma lua, pu e faigofie ona teuina asu ma pefu.

 

Lona fa, afai e siosiomia le afi i le ogatotonu o le mauga, ia vave alu ifo i lalo o le mauga, aua le tamoe i le mauga, e masani lava o le saoasaoa o le afi e sosolo i luga nai lo le taufetuli o tagata e sili atu le saoasaoa, o le ulu o le afi o le a tamoe i le. i ou luma.

 

Lona lima, o le taimi lava e sau ai le afi, pe afai o oe i le downwind, e faia se taua taua faasaga i le afi e talepe ai i totonu o le siʻosiʻomaga. Aua e te alu ese i lalo o le savili. Afai e lava le taimi, e mafai ona e faia le tausolomua e faʻapupulaina le mu o loʻo siomia ai.A uma ona susunuina se kilia, e mafai ona e ulufale vave i le kilia ma taoto i lalo e aloese ai mai le asu.

 

Ono, ina ua uma ona tuua ma le manuia le vaaiga o le afi, ae ia gauai atu foi i le nofoaga o faalavelave lata ane i le isi vaega e puipuia ai namu po o gata, manu feʻai, osofaʻiga pi oona. O uo e malaga i vaega poʻo vaega e tatau ona siaki le tasi ma le isi e vaʻai pe o tagata uma. o lo'o iai.Afai ei ai se tasi o totoe, e tatau ona latou sailia se fesoasoani mai tagata fuimu i le lotoifale ma tagata laveai i le taimi.

 

 

 

 


Taimi meli: Apr-13-2021